Teamleader
Met Teamleader Focus heb je een complete tool in huis voor klantmanagement, facturatie en projectplanning. Deze crm-oplossing is eenvoudig inzetbaar voor dienstverlenende MKB-bedrijven die hun verkoopprocessen willen stroomlijnen.
Teamleader is zeer geschikt voor bedrijven in onder andere de volgende sectoren:
- Bouw, installatie en onderhoud
- Consultancy en advies
- Architecten en onderzoeksbureaus
- Administratie en accountancy
- Digital en IT-services
- Creative en marketingbureaus
Vind houvast in de structuur van Teamleader
Teamleader biedt volop mogelijkheden tot integraties met jouw eigen tools zoals de mailbox en agenda, boekhoudsoftware, marketingsoftware en betaalmethodes. Er zijn drie pakketten: Smart, Grow en Flow. Ben je voornamelijk op zoek naar een gezamenlijke database voor de klantencontacten en verkoopprocessen? Dan kun je met Smart uit de voeten. Wil je ook urenregistratie bijhouden en de facturatie automatiseren? Kies dan voor Grow. Heb je meerdere teams of bedrijven aan te sturen? Dan is het Flow-pakket voor jou de beste oplossing. Voor alle pakketten geldt dat er uitbreidingen mogelijk zijn met de BOOST-features.
SMART
Aan de slag met crm, verkoop en tijdregistratie.-
10.000 contacten & bedrijven
-
Klantgegevens filteren & opzoeken
-
Taken, afspraken & telefoongesprekken
-
Agenda
-
Tijdregistratie
-
Offertes
-
1 salespipeline
-
Koppelingen met externe programma's
GROW
SMART + Facturatie vereenvoudigen en automatiseren-
Alles in SMART +
-
Facturen
-
Betalingen via QR-code
-
Automatische betalingsherinneringen
-
Terugkerende facturen of abonnementen
-
2 salespipelines
-
Margeberekening op offertes
-
Vervaldatum op offertes
FLOW
GROW + geschikt voor meerdere teams en bedrijven-
Alles in GROW +
-
Meerdere bedrijfsentiteiten in één account
-
Verlofregeling
-
Verplichte multifactor-authenticatie
-
Financiële forecasting
-
Onbeperkt aantal salespipelines
Extra Boosters voor uw Teamleader Focus-account
Projectmanagement Booster
Lead Capture Booster
Werkbonnen Booster
Beheer je projecten op een flexibele manier en lever ze voortaan op tijd en binnen budget op.
- Flexibel projectmanagement
- Realtimeverbinding met je facturen en offertes
- Meer controle over budget & deadlines
Gebruik krachtige contactformulieren en afspraak-planning om meer business binnen te halen.
- Professionele contactformuleren
- Snelle opvolging van leads
- Makkelijk afspraken plannen
Maak snel werkbonnen op locatie en laat die meteen ondertekenen door de klant.
- Makkelijk bijhouden van werkuren, bouwmateriaal & kilometers
- Meteen laten ondertekenen
- Realtimeverbinding met je facturatie & crm
€ 20,-/maand
Centrale inbox Booster
Planning Booster
Bewaar het overzicht van álle klantvragen die binnenkomen en beheer ze in één praktische inbox.
- Alle klantvragen op één plek
- Efficiënter samenwerken met collega’s
- Hogere klanttevredenheid
€ 50,-/maand
Check makkelijk de beschikbaarheid van je team en zie meteen waar er nog ruimte is bij onvoorziene omstandigheden.
- Optimaal inplannen van medewerkers en hun tijd
- Beter bestand tegen onvoorziene omstandigheden
- Makkelijk vooruit plannen
€ 35,-/maand
Eén database voor al je contacten
Beheer alle contacten vanuit één digitale database die iedereen gemakkelijk kan bereiken. Voeg gemakkelijk klantinformatie toe en vind het ook weer terug, zelfs automatisch als je dat wil. Bespaar tijd op handmatig werk.
Digitale offertes in je eigen huisstijl
Maak professionele offertes in je eigen huisstijl. Sluit deals sneller door ze online te versturen en goed te laten keuren: jij ontvangt een melding als je potentiële klant de offerte bekijkt of accepteert.
Gespreksgeschiedenis achter één klik
Leer je klanten écht kennen: bewaar de gespreksgeschiedenis om een gesprek precies daar waar het stopte weer op te pakken. Dit helpt je om vertrouwen te bouwen en je sales een boost te geven – en bespaart tijd omdat je geen e-mails en documenten hoeft door te spitten.
Overzichtelijke sales follow-up
Maximaliseer je verkopen door iedere verkoopkans perfect op te volgen. Volg iedere deal vanaf het eerste contact tot aan de laatste factuur. Teamleader vertelt je precies wanneer je in actie moet komen, zodat je meer deals sneller sluit.
Meetings, taken en calls in één gedeelde kalender
Plan je werk in één overzichtelijke agenda en plan taken, meetings en telefoongesprekken voor jezelf en collega’s in. Moeiteloos uren registreren van alles wat je doet. Deel agenda’s om inzicht te krijgen in elkaars planning. Synchroniseer je agenda gemakkelijk met Google Calendar, Office 365 of iCloud.
Inzicht in actiegerichte statistieken
Verkrijg actiegerichte statistieken van je verkoopprestaties. Inzicht in de winst van je bedrijf en het bedrag dat nog openstaat in onbetaalde facturen. Zie hoe je het doet in vergelijking met je doelen en onderneem de juiste acties om je verkoopproces dagelijks te verbeteren.