Teamleader

Op zoek naar een out-of-the-box crm oplossing met meer dan 250 integraties? Kies dan voor Teamleader.

Eén database voor al je contacten

Gespreksgeschiedenis achter één klik

Meetings, taken en calls in één gedeelde kalender

Beheer alle contacten vanuit één digitale database die iedereen gemakkelijk kan bereiken. Voeg gemakkelijk klantinformatie toe en vind het ook weer terug, zelfs automatisch als je dat wil. Bespaar tijd op handmatig werk.

Leer je klanten écht kennen: bewaar de gespreksgeschiedenis om een gesprek precies daar waar het stopte weer op te pakken. Dit helpt je om vertrouwen te bouwen en je sales een boost te geven – en bespaart tijd omdat je geen e-mails en documenten hoeft door te spitten.

Plan je werk in één overzichtelijke agenda en plan taken, meetings en telefoongesprekken voor jezelf en collega’s in. Moeiteloos uren registreren van alles wat je doet. Deel agenda’s om inzicht te krijgen in elkaars planning. Synchroniseer je agenda gemakkelijk met Google Calendar, Office 365 of iCloud.

Digitale offertes in je eigen huisstijl

Overzichtelijke sales follow-up

Inzicht in actiegerichte statistieken

Maak professionele offertes in je eigen huisstijl. Sluit deals sneller door ze online te versturen en goed te laten keuren: jij ontvangt een melding als je potentiële klant de offerte bekijkt of accepteert.

Maximaliseer je verkopen door iedere verkoopkans perfect op te volgen. Volg iedere deal vanaf het eerste contact tot aan de laatste factuur. Teamleader vertelt je precies wanneer je in actie moet komen, zodat je meer deals sneller sluit.

Verkrijg actiegerichte statistieken van je verkoopprestaties. Inzicht in de winst van je bedrijf en het bedrag dat nog openstaat in onbetaalde facturen. Zie hoe je het doet in vergelijking met je doelen en onderneem de juiste acties om je verkoopproces dagelijks te verbeteren.

Eén database voor al je contacten

Beheer alle contacten vanuit één digitale database die iedereen gemakkelijk kan bereiken. Voeg gemakkelijk klantinformatie toe en vind het ook weer terug, zelfs automatisch als je dat wil. Bespaar tijd op handmatig werk.

Digitale offertes in je eigen huisstijl

Maak professionele offertes in je eigen huisstijl. Sluit deals sneller door ze online te versturen en goed te laten keuren: jij ontvangt een melding als je potentiële klant de offerte bekijkt of accepteert.

Gespreksgeschiedenis achter één klik

Leer je klanten écht kennen: bewaar de gespreksgeschiedenis om een gesprek precies daar waar het stopte weer op te pakken. Dit helpt je om vertrouwen te bouwen en je sales een boost te geven – en bespaart tijd omdat je geen e-mails en documenten hoeft door te spitten.

Overzichtelijke sales follow-up

Maximaliseer je verkopen door iedere verkoopkans perfect op te volgen. Volg iedere deal vanaf het eerste contact tot aan de laatste factuur. Teamleader vertelt je precies wanneer je in actie moet komen, zodat je meer deals sneller sluit.

Meetings, taken en calls in één gedeelde kalender

Plan je werk in één overzichtelijke agenda en plan taken, meetings en telefoongesprekken voor jezelf en collega’s in. Moeiteloos uren registreren van alles wat je doet. Deel agenda’s om inzicht te krijgen in elkaars planning. Synchroniseer je agenda gemakkelijk met Google Calendar, Office 365 of iCloud.

Inzicht in actiegerichte statistieken

Verkrijg actiegerichte statistieken van je verkoopprestaties. Inzicht in de winst van je bedrijf en het bedrag dat nog openstaat in onbetaalde facturen. Zie hoe je het doet in vergelijking met je doelen en onderneem de juiste acties om je verkoopproces dagelijks te verbeteren.

GO

De essentiële combinatie om slimmer te werken.
You're good to go.
60 Per maand voor 2 gebruikers (+ €30 / gebruiker)
  • Contacten & Bedrijven
  • Deals & Offertes
  • Facturen
  • Producten
  • Statistieken

MOVE

Geef je bedrijf wat extra pit met deze must-haves
voor je team. Let's move.
70 Per maand voor 2 gebruikers (+ €35 / gebruiker)
  • Alles in GO +
  • Projectbeheer
  • Budget- en winstberekening
  • Digitale werkbonnen
  • Tijdregistratie
  • Abonnementen
AANRADER

BOOST

Het ultieme pakket voor je zaak. Boost your business.
95 Per maand voor 2 gebruikers (+ €47,50 / gebruiker)
  • Alles in MOVE +
  • Resource planning
  • HR- en vakantiebeheer
  • Uitgebreide statistieken
  • Gezamenlijke inbox

Vraag een demo aan: