SUGARCRM

  • Binnen een paar dagen aan de slag met CRM
  • Bepaal zelf hoe SugarCRM gehost wordt: On-Demand, Private Cloud, Public Cloud en On-Premise
  • Wij verzorgen implementatie en migratie en beheer, inclusief voldoende training
  • SugarCRM is betaalbaar, flexibel, werkt op mobiele apparaten (zowel offline als online), is beschikbaar in alle talen en heeft oneindig veel mogelijkheden

Sugar is de complete betaalbare CRM oplossing voor de belangrijke data voor sales, service en marketing. Sugar is flexibel, snel en integreert met zo’n beetje alles.

Sugar’s moderne ontwerp werkt vlekkeloos op alle apparaten die een browser ondersteunen.

Administrators / Applicatiebeheerders kunnen zelf aanpassingen doen aan de layouts en zelf velden aanmaken. Heeft u geen applicatiebeheerder in uw organisatie, dan kunnen wij dit uiteraard voor u verzorgen.

Gebruikers kunnen zelf eenvoudig aanpassingen doen aan de indeling van dashboards en subpanels. Wij laten graag aan u zien hoe dit werkt.

Sugar Professional

IDEAAL VOOR MKB
36 Per gebruiker per maand*
  • Sales automation en forecasting
  • Customer service + case management
  • Lead management + sales campaigns
  • Online support
  • 15GB storage
  •  

Sugar Enterprise

“BEST VALUE” VOOR GROTERE ORGANISATIES
58 Per gebruiker per maand*
  • Bevat alle functies van de Professional Editie plus:
  • Product level quotes and forecasting
  • Advanced workflow
  • Role-based views and permissions
  • 100 concurrent customer self-service portal users
  • 12×5 (hours/days) email and phone support
  • 60GB storage

Sugar Ultimate

MEEST COMPLETE CRM PLUS HOOGSTE SUPPORT LEVEL
135 Per gebruiker per maand*
  • Bevat alle functies van de Enterprise Editie plus:
  • Assigned Technical Account Manager
  • 5 sandbox instances
  • 24×7 support
  • 250GB storage

*) Prijzen zijn gebaseerd op de USD koers en jaarlijkse facturatie.

90% van onze klanten heeft ruim voldoende aan de professioal editie!

Er is een lange lijst van redenen waarom SugarCRM in zo’n korte tijdspanne zijn voetafdruk in de CRM-industrie heeft weten te zetten. Geliefd bij zowel MKB als large enterprises, SugarCRM heeft haar klanten altijd centraal gesteld in haar organisatie. Ongeacht bedrijfsgrootte of branche is SugarCRM erin geslaagd om bedrijven te transformeren om de winstgevendheid te verhogen en de klanttevredenheid te verhogen. Als dat nog steeds geen antwoord geeft op de fundamentele vraag waarom SugarCRM? Laat me de zes belangrijkste redenen met u delen waarom SugarCRM een optimale CRM-oplossing voor uw bedrijf is. 

1. Betaalbaarheid
SugarCRM slaagde er op de een of andere manier in om de waardepropositie ‘Meer voor minder’ in de CRM-industrie te realiseren. Hoewel SugarCRM zijn GRATIS Sugar Community-editie niet langer aanbiedt, kosten de andere drie edities veel minder dan hun tegenhangers. Met alle kern CRM-functies die een eenmalige betaling vereisen en geen verborgen kosten en complexiteit, is SugarCRM een betaalbare CRM-oplossing die u blindelings kunt vertrouwen.

2. Gemakkelijk te gebruiken
Kies SugarCRM voor uw bedrijf. Met een eenvoudige gebruikersinterface die gemakkelijk te navigeren is, zullen uw werknemers het helemaal niet moeilijk vinden om Sugar te gebruiken. Van Sugar is bekend dat het een hoge gebruikersacceptatie heeft, een must-have feature omdat het uiteindelijk de eindgebruikers zijn die het succes of falen van het implementeren van een CRM-systeem bepalen.

3. Aanpasbaar
Welke CRM u ook koopt, een standaardoplossing geeft u niet de mogelijkheid om al uw activiteiten uit te voeren. De behoefte aan maatwerk zou altijd kunnen ontstaan. U wilt uw SugarCRM-thema, modules, dashboards, workflows, velden etc. op maat maken om een compleet op maat gemaakt systeem te hebben dat als een allesomvattend platform zou dienen om uw bedrijf te beheren. SugarCRM is ook hier toonaangevend. Als open source CRM kunt u Sugar op uw exacte bedrijfsbehoeften laten configureren.

4. Integreerbaar
Aanpassingen zouden slechts de helft van de klus geklaard krijgen. Om 100% resultaten te krijgen, moet u uw Sugar verbinden met alle afdelingen van uw organisatie via plug-ins / integraties van derden. SugarCRM stelt u in staat contact te maken met vrijwel elke gewenste software, of het nu gaat om marketingautomatisering, verkoopautomatisering, sociale media, betalingsgateways, gegevensanalyse, contentbeheersystemen, e-commerceplatforms, enz.

5. Rapportage
SugarCRM is zeer competent in vergelijking met andere CRM’s als het gaat om het verwerken van grote hoeveelheden gegevens. Hiermee kunt u gegevens uit verschillende modules verzamelen om rapporten te genereren die u een uitstekend inzicht in uw analyses geven.

6. Implementatie
Een van de meest onderscheidende kenmerken van SugarCRM is de inzetmogelijkheden die het biedt. SugarCRM ondersteunt vier implementatiemethoden: On-Demand, Private Cloud, Public Cloud en On-Premise. U krijgt de volledige vrijheid om uit een van de vier opties te kiezen en kunt altijd overstappen naarmate uw klantenbestand groeit en het bedrijf zich ontwikkelt.

Test-omgeving nodig? Stuur ons een bericht.

Sluit Menu