Wie zijn onze partners:

Om de beste CRM oplossing voor u te selecteren, is het belangrijk dat wij objectief zijn. Hierom hebben wij partnerships met meerdere CRM aanbieders. Het voordeel van deze partnerships is dat wij rechtstreeks toegang hebben tot de organisatie van de aanbieder. Overigens beperkt de selectie zich niet perse tot deze aanbieders. Hebben wij bij een implementatie traject zelf niet de benodigde kennis in huis, dan stellen wij ons op als project/implementatiemanager voor uw project. Zo combineren wij onze kennis en ervaring van implementaties met de technische kennis van de betreffende aanbieder.

De native Marketing automation oplossing van SugarCRM. Volg je website bezoekers en converteer deze naar Leads. Zodra een lead ‘Sales ready’ is, wordt deze in SugarCRM verder opgepakt.

SugarCRM in de cloud. Zeer compleet CRM dat flexibel een aanpasbaar is. Sugar Sell richt zich op met name opportunity management en is dus bedoeld voor commerciele organisaties. Krijg grip op het gehele traject van Lead naar Deal en bewaak abonnementen.

Case management CRM. Beheer SLA’s en meet de eigen service organisatie. Maak automatisch cases aan en wijs deze toe aan de eigen medewerkers. Met deze oplossing krijgt u inzicht in de performance. Deze oplossing is daarnaast uitermate geschikt voor zaakgericht werken (case management).

Zeer complete CRM oplossing waarmee u zeer snel aan de slag kunt. Uitermate geschikt voor MKB bedrijven. Voer gemakkelijk gegevens in, houd klantvragen bij, registreer uren en factureer deze met Teamleader. Teamleader maakt werk makkelijker. Van het eerste klantencontact tot de betaalde factuur.

Zoho CRM is onderdeel van een uitgebreide suite aan oplossingen. Deze onderdelen werken uiteraard nauw samen waar het gaat om integratie. De chatbox op deze website is een voorbeeld van zo’n onderdeel. Zeer gemakkelijk te installeren en uitsteken geintegreerd.

Telefoon centrale in de cloud

Volledig gehoste telefonie oplossing. Met een virtuele telefooncentrale in de cloud die zeer flexibel te bedienen is, beschik je over de hipste en nieuwste features die van een telefooncentrale mag worden verwacht. Meer of minder gebruikers nodig? Zo geregeld en maandelijks opzegbaar.