Zoho CRM
Zoho CRM: een eenvoudig CRM dat zeer compleet is en goed aanpasbaar is voor de specifieke kenmerken van uw business. Web-based, Microsoft Office en Gsuite integratie (v.a. Professional), mobiele app. Neem hieronder een proefaccount en binnen enkele minuten ben je overtuigd van het gebruiksgemak!
Marco Moen - CRMprofs BV Tweet
Wat is Zoho CRM
Zoho CRM is een betaalbare CRM oplossing die zeer veel mogelijkheden biedt. Zoho CRM is onderdeel van een zeer uitgebreid scala aan oplossingen waaronder Zoho Desk (Helpdesk), Zoho SalesIQ (Website chatbox), Zoho Campaigns (Marketing Automation), Zoho Bookings (Online afspraken maken), Zoho Books (Boekhouding) en nog veel meer (ruim 40) oplossingen. De meeste van deze oplossingen kunnen met elkaar worden geïntegreerd. Het voordeel hiervan is dat je voor diverse onderdelen van je organisatie kunt werken met software van dezelfde maker.
Met Zoho CRM kun je je klantrelaties centraal organiseren. Je houdt je leads/prospects en klanten bij op één plek die inzichtelijk is voor iedereen die dat mag. Afspraken, telefoontjes, mails, notities kunnen worden opgeslagen zodat helder is wie wat heeft gedaan met of richting de klant. Hierop kan worden gerapporteerd zodat je inzicht hebt in de dynamiek van de verkopers en klanten. Heb je een verkoopproces waarbij meerdere stappen moeten worden gezet om te komen tot een opdracht, dan kun je dit goed bijhouden bij deals/opportunities. Je krijgt inzicht in de verkopen nu en de forecast in de vorm van een sales funnel.
Met Zoho CRM kun je o.a. het volgende:
- Bijhouden klantgegevens
- Opvolgen leads
- Webformulieren koppelen
- Offertes maken
- Afspraken bijhouden en opvolgen
- Rapporten maken
- Dashboards maken
- Direct op de hoogte zijn door notificaties
- Workflows maken
- Taak opvolging
- Emails versturen en ontvangen
- Emails koppelen aan opportunities
- Eigen velden aanmaken
- Campagnes maken en bijhouden
… en nog heel veel meer.
Voor wie is Zoho CRM met name geschikt
Onze klanten die voor Zoho CRM kiezen variëren van één-pitters tot grote MKB bedrijven met meerdere afdelingen en dochterbedrijven. Omdat de software in de Cloud draait, heb je nooit omkijken naar techniek, updates en beveiliging en kun je je volledig richten op de functionele kant van het CRM.
Krijg hieronder een eerste indruk van Zoho CRM.
Samengevat: Zoho CRM is:
- Een eenvoudige, begrijpelijke gebruikersinterface met een minimale leercurve
- Flexibele contracten van maand tot maand, ondersteund door transparante prijsplannen
- Programma’s voor implementatie-, advies-, onboarding- en trainingsprogramma’s om u te helpen soepel van start te gaan
- Een migratiewizard om eenvoudig gegevens te importeren uit spreadsheets of andere CRM-systemen
- Een volledig uitbreidbaar ontwikkelingsplatform dat een nauwere integratie van CRM met externe systemen en apps mogelijk maakt
- Verkoop onderweg met CRM-apps voor iOS en Android
Welke Zoho CRM abonnementen zijn er?
Zoho abonnementen kunnen zowel maandelijks als jaarlijks worden afgesloten. Het voordeel van een maandelijks abonnement is dat deze ook per maand opzegbaar of aanpasbaar is. Het voordeel van een jaar-abonnement is dat deze goedkoper is. Uiteraard is deze per jaar opzegbaar/aanpasbaar. De prijzen die je hieronder ziet zijn gebaseerd op een jaar abonnement. Wij adviseren graag over welk abonnement je nodig hebt.
Ben je van plan om meer producten van Zoho te combineren, dan is waarschijnlijk een van de combinatie abonnementen interessant zoals Zoho CRM Plus of Zoho One. Neem hiervoor contact met ons op zodat we kunnen uitzoeken wat de beste combinatie is.
STANDARD
-
Scoring rules
-
E-mail insights
-
Workflow conversion
-
Tags & groups
-
Webforms
-
Custom fields
-
Custom reports & dashboards
-
100.000 records
PROFESSIONAL
-
Alle features in STANDAARD +
-
SalesSignals - Real-time Notifications
-
Blueprint - Process Management
-
Web-to-Case Forms
-
Macros
-
Inventory Management
-
Validation Rules
-
Automatic Field Updates
-
Google Ads Integration
-
Webhooks
-
Unlimited Records
ENTERPRISE
-
Alle features in PROFESSIONAL +
-
Zia Voice - Conversational AI
-
SalesInbox - Email for Salespeople
-
Canvas - Visual CRM view
-
BI Tools- Target Meter, Comparator, Anomaly Detector
-
Multi-user Portals
-
Custom Modules and Buttons
-
Subforms
-
Mobile SDK and App Distribution
-
Auto Responders
-
Email Parser
-
Conditional Fields
-
Data Encryption (EAR)
In minder dan 1 minuut zetten wij een proef account voor u op zodat u zelf kunt proeven hoe eenvoudig en intuïtief deze oplossing is. U zit nergens aan vast. Bevalt de oplossing, dan kan deze eenvoudig worden verlengd. Is dit niet wat u zoekt, geen probleem.
Nederlandse helpdesk Zoho
Voor zowel technische al functionele vragen over Zoho producten kunt u terecht bij onze helpdesk. Deze Nederlandstalige helpdesk is te bereiken door te mailen naar support@crmprofs.nl of te bellen naar 0348-786 789.
Hoe kan ik hulp krijgen bij de implementatie
Dát is wat wij al ca. 15 jaar doen! Afhankelijk van de complexiteit zorgen wij ervoor dat datgene gebeurt wat nodig is om van CRM een succes te maken. Onze hulp varieert van het enkele uren bijstaan op afstand tot volledige uitvoering van het traject inclusief project management, proces-ontwerp, implementatie, migratie, training en support.
CRMprofs is gecertificeerd partner van Zoho.
Vragen over Zoho?
Zoho CRM is een van de vele applicaties die Zoho aanbiedt. Van boekhoudsoftware, projectmanagement, augmented reality technische support, helpdesk, chat, workflow automatisering, email, online boekingssysteem, HR software, document management, enz. enz.
Daarbij zijn nagenoeg alle applicaties met elkaar te koppelen via standaard integraties.
Vraag naar de slimme combinaties en bespaar op de licentiekosten.