CRMprofs dienstverlening

CRM staat voor Customer Relationship Management en wordt ingezet voor het beheren van het verkoopproces en klantencontact. In dit systeem kun je simpelweg alle gegevens van klanten beheren én alle manieren waarop je contact met ze hebt over jouw producten en diensten. De invulling hiervan verschilt per organisatie. Bij de ene organisatie ligt de nadruk op commercie en new-business, bij de andere organisatie meer op contractbeheer en service.

Er is altijd een oplossing die passend is bij jouw organisatie. Bij CRMprofs gaan we graag samen met je op zoek. Het is allereerst van belang om helder te krijgen waar CRM van waarde kan zijn voor jouw organisatie, om vervolgens de juiste oplossing te selecteren, implementeren en optimaliseren. Laten wij daar nu juist in uitblinken!

CRM dienstverlening

CRM selectie

Het aanbod van CRM-oplossingen is enorm. Niet zo gek dat het selecteren ervan een flinke klus kan zijn. Wij ondersteunen hier graag bij.
  • Intake. We nemen de tijd om te achterhalen wat de wensen en behoeften zijn van de organisatie. 
  • Advies. Door onze ervaring met diverse systemen, kunnen we onafhankelijk advies bieden. 
  • Demo. Als partner van drie verschillende partijen, bieden we een inkijk van de mogelijkheden die er zijn.
Lees meer over onze aanpak.

CRM implementatie

De implementatie van een CRM-systeem kan een intensief project zijn. Goede voorbereiding en begeleiding is essentieel.
  • Implementatieproject. Bij het implementeren van één van onze partnersystemen zorgen wij ervoor dat het samen met de belangrijkste gebruikers van kop tot staart volledig verzorgd wordt. 
  • Projectmanagement. Met onze ervaring van diverse systemen zijn wij ook in staat om een projectmanager te leveren die intern de implementatie begeleid.
Lees meer over onze mogelijkheden.

CRM optimalisatie

Als organisatie blijf je doorontwikkelen, dat vraagt van het CRM om mee te groeien. Het optimaliseren van CRM kan op diverse manieren.
  • Optimalisatie van het systeem. Als de processen in de organisatie veranderen door groei of uitbreiding, dan wil je dat het CRM mee ontwikkelt. Wij kunnen hier diverse modules en plug-ins voor ontwikkelen.
  • Optimalisatie van het gebruik. Naast de processen in de organisatie kan ook de samenstelling van het team wijzigen. Wij verzorgen op maat workshops en trainingen.
Lees meer over onze werkwijze.