CRM optimalisatie

Is het CRM niet helemaal geworden wat het had moeten zijn, dan kunnen wij kijken hoe wij de situatie kunnen verbeteren. Hoe u de situatie herkent?

  • het CRM wordt niet (door iedereen) gebruikt
  • de data is vervuild en moet nodig worden opgeschoond
  • CRM geeft niet de inzichten die het zou moeten geven
  • het CRM is traag en/of werkt niet op mobiele devices
  • U loopt meer dan een paar versie achter
  • het CRM is prima, maar de CRM kennis en vaardigheden hebben het pand verlaten
  • Uw CRM lijkt op het plaatje hier rechts
Complex CRM

Hoe nu verder?

Wij gaan graag met u in gesprek en maken een inventarisatie van de problemen. Door onze ruime ervaring zijn wij prima in staat een bench-mark te maken van de situatie.

Aan de hand van deze bevindingen stellen we gezamenlijk een actieplan op. Dit kan variëren van het bijbrengen van de kennis en vaardigheden, het upgraden naar de laatste versie, data opschonen, tot het compleet vervangen van het CRM.

Sluit Menu