Van Doorn is een wendbaar familiebedrijf dat in 1963 begon met 5 broers. Inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een forse onderneming met meerdere specialismen. Door de jaren heen is er veel veranderd, maar één ding is hetzelfde gebleven: het bedrijf is gebouwd op onderlinge saamhorigheid en vertrouwen.
Ze ontwerpen, vormen en onderhouden (bedrijfs-)terreinen, infrastructuur en groenvoorzieningen. Hun missie: een duurzame, mooie en veilige buitenruimte voor iedereen. Vandaag zijn ze bezig met de buitenruimte van morgen. Door nieuwe en duurzame ontwikkelingen toe te passen werken ze iedere dag aan een verbetering van de kwaliteit en leefbaarheid.
Hun betrokkenheid bij de omgeving, hun open en eerlijke samenwerking, gecombineerd met de inzet van onze vakmensen en jarenlange ervaring resulteert in talloze geslaagde projecten voor tevreden klanten, zowel particulieren als ondernemingen en overheden.
De uitdaging
Omdat Van Doorn uit meerdere bedrijfsonderdelen bestaat is samenwerken van groot belang. Bij een goede samenwerking hoort een goede communicatie en één klant-data bron waarmee de hele organisatie werkt.
Een veranderende markt van aanbestedingen naar meer B2B vraagt om een andere aanpak. Hiervoor zijn de juiste systemen nodig die deze transitie mogelijk maakt.
De oplossing
Voor Van Doorn hebben wij een CRM oplossing geïmplementeerd waarmee alle klantgegevens worden gedeeld met de gebruikers binnen de diverse bedrijfsonderdelen. Hierbij is rekening gehouden met de verschillende rollen (Wie mag Wat zien). Een aantal processen hebben we geautomatiseerd waardoor afdelingen en managers direct en eenduidig worden geïnformeerd. Voor de bewaking van belangrijke datums zoals indiendatum, nota van inlichtingen zijn de juiste lijsten, overzichten en dashboards gemaakt.