Support

Nadat de implementatie is afgerond, bieden wij u graag service en support aan. Hierbij hanteren we drie modellen:

Model 1 (werkelijk gebruik)

Hierbij leveren we 1e lijns support op basis van werkelijke afname met een minimum van 15 minuten per case. Dit wordt berekend tegen het standaard uurtarief.

Model 2 (service fee)

Maandelijks worden vaste servicekosten in rekening gebracht die zijn gebaseerd op een vast percentage van de licentiekosten. Service verleend op basis van “fair-use”, wat grofweg neerkomt op max. 15 minuten per case. Indien dit meer wordt, wordt vooraf met u overlegd over de kosten.

Model 3 (service bundel)

Dit model is op basis van een vaste afname per maand waarbij de service wordt geleverd tegen een zeer hoge korting. U koopt dus een maandelijkse bundel in. Hoe hoog die bundel is, mag u zelf bepalen. Uren buiten de bundel worden tegen het standaard-tarief berekend, uiteraard weer vooraf in overleg. Uren die niet worden benut, vervallen aan het einde van elke maand.

Meer weten over de condities en de servicemodellen, bel of mail ons even.
Supportvragen kunnen worden aangemeld via mail: support@crmprofs.nl of telefonisch op 0348-786789.
De status van uw support cases zijn eenvoudig bij te houden in onze portal. Login gegevens verstrekken wij u graag op verzoek.
Sluit Menu