Sugar Serve

Sugar Serve is bedoeld voor organisaties die zaakgericht werken.

Handel elke klantvraag tijdig en professioneel af zonder dat je eerst allerlei gegevens moet verzamelen in andere systemen. Werk vanuit een overzichtelijk dashboard en geef je klanten toegang door middel van de self-service portal. Sugar Serve bevat alles wat je nodig hebt voor een uitmuntende klant-ervaring.

Key features

Service Console – Een eenduidige interface die ervoor zorgt dat altijd de juiste informatie beschikbaar is die nodig is om de klant zo goed mogelijk te helpen.

Case Management – Manage klantvragen die binnenkomen via meerdere kanalen en handel volgens afspraken in de SLA.

SLA Management – Bereken automatisch en meet je geleverde support ten opzichte van de overeengekomen SLA.

Case Routing – Out of the box business rules voor meer effectiviteit, routeer inkomende cases, stel met Sugar BPM automatische escallatie in op basis van doorlooptijden.

Self-Service – Stel klanten in staat zichzelf te helpen. Met Sugar’s self-service portal en knowledge base worden klanten sneller geholpen en blijven de support kosten laag.

Reportage en Analyse – Standaard rapporten en dashboards geven support managers heldere realtime inzichten in de performance.

Meer weten?