CRM oplossingen

Op dit moment zijn er ruim 700 CRM systemen in de markt. Een aantal van deze systemen is branche-specifiek, de meeste zijn generiek. Een belangrijk aspect is de mate van aanpasbaarheid, want om CRM goed in te zetten zijn aanpassingen nodig. Deze aanpassingen kennen een aantal niveaus, lagen, die als volgt zijn opgebouwd:

Implementation levels

Wij zien dat bij vrijwel elke implementatie de eerste 3 niveau’s aan de orde zijn. Niveau 4 (Add-ons) en 5 (Maatwerk) is afhankelijk van de beschikbaarheid.

Onze visie is dat niveau 5 alleen moet worden ingezet als dit echt niet anders kan.

Hoewel wij vrijwel elk CRM systeem kunnen implementeren, hebben wij er een aantal geselecteerd waarmee wij 95% van de vraag kunnen invullen. Met deze systemen zijn wij partnerships aangegaan. Door een intensieve samenwerking met deze partijen, beschikken wij over de juiste en actuele kennis van deze systemen.

Wie zijn onze partners:

CRM

Om de beste CRM oplossing voor u te selecteren, is het belangrijk dat wij objectief zijn. Hierom hebben wij partnerships met meerdere CRM aanbieders. Het voordeel van deze partnerships is dat wij rechtstreeks toegang hebben tot de organisatie van de aanbieder. Overigens beperkt de selectie zich niet perse tot deze aanbieders. Hebben wij bij een implementatie traject zelf niet de benodigde kennis in huis, dan stellen wij ons op als project/implementatiemanager voor uw project. Zo combineren wij onze kennis en ervaring van implementaties met de technische kennis van de betreffende aanbieder.

De native Marketing automation oplossing van SugarCRM. Volg je website bezoekers en converteer deze naar Leads. Zodra een lead ‘Sales ready’ is, wordt deze in SugarCRM verder opgepakt.

SugarCRM in de cloud. Zeer compleet CRM dat flexibel een aanpasbaar is. Sugar Sell richt zich op met name opportunity management en is dus bedoeld voor commerciele organisaties. Krijg grip op het gehele traject van Lead naar Deal en bewaak abonnementen.

Case management CRM. Beheer SLA’s en meet de eigen service organisatie. Maak automatisch cases aan en wijs deze toe aan de eigen medewerkers. Met deze oplossing krijgt u inzicht in de performance. Deze oplossing is daarnaast uitermate geschikt voor zaakgericht werken (case management).

Zeer complete CRM oplossing waarmee u zeer snel aan de slag kunt. Uitermate geschikt voor MKB bedrijven. Voer gemakkelijk gegevens in, houd klantvragen bij, registreer uren en factureer deze met Teamleader. Teamleader maakt werk makkelijker. Van het eerste klantencontact tot de betaalde factuur.

Zoho CRM is onderdeel van een uitgebreide suite aan oplossingen. Deze onderdelen werken uiteraard nauw samen waar het gaat om integratie. De chatbox op deze website is een voorbeeld van zo’n onderdeel. Zeer gemakkelijk te installeren en uitsteken geintegreerd.

Integraties en oplossingen

Synchronisatie tussen SugarCRM en Spotler. Alle Leads en Contacts die in SugarCRM worden ingevoerd, staan enkele ogenblikken later ook ik Spotler. Abonnementen op nieuwsbrieven worden vanuit SugarCRM beheerd.

Add-on voor SugarCRM die snel gegevens aanvult vanuit de Company.info data. Niet alleen handig, maar zorgt ook voor eenduidige en juiste invoer, dus hogere data kwaliteit.

Een door CRMprofs ontwikkelde plugin voor SugarCRM die automatische consent mails (opt-in) verstuurt aan contactpersonen. De mail toont welke gegevens worden vastgelegd zodat de betreffende contactpersoon deze kan controleren.

Outlook integratie en Google Suite intgratie met Sugarcrm

Integreer SugarCRM met Outlook365 of Google Suite. Synchroniseer contactpersonen en afspraken, breng Sugarcrm naar je mailbox.

Telefoon centrale in de cloud

Volledig gehoste telefonie oplossing. Met een virtuele telefooncentrale in de cloud die zeer flexibel te bedienen is, beschik je over de hipste en nieuwste features die van een telefooncentrale mag worden verwacht. Meer of minder gebruikers nodig? Zo geregeld en maandelijks opzegbaar.

Sluit Menu