CRM ontworpen voor telemarketing

Om telemarketing goed te doen, moet je over het juiste softwaresysteem beschikken. FIVE CRM is vanaf de basis ontworpen voor het runnen van een telemarketingafdeling.

Als software voor telesales/telemarketing onderscheidt het systeem zich van standaard CRM-systemen door een verdubbeling van het beltempo, het beheer van gegevens, call backs en agenten. Het optimaal benutten van gegevens is een belangrijk aspect van outbound bellen en een systeem dat ervoor zorgt dat het terugbelproces optimaal wordt benut, is van cruciaal belang.

FIVE bevat ook extra functionaliteit zoals wrap-up/call-disposition, workflow automatisering, dashboards en gamification. Dit zijn enkele van de redenen waarom onze klanten de voorkeur geven aan dit systeem boven standaard CRM’s.

Callcenter CRM

Meerdere databases in één systeem

Meerdere databases in één systeem
Het systeem kan tot 999 afzonderlijke databases per instantie beheren (u hoeft zich niet meerdere keren aan te melden voor de service!), waardoor het ideaal is voor telemarketingbureaus of meerdere afdelingen.

Gegevens opslag

FIVE biedt op unieke wijze de mogelijkheid van vrijwel onbeperkte data-opslag. U wordt niet beperkt of gestraft voor het opslaan van meer dan 10.000, 100.000 of zelfs meer dan een miljoen records. Het systeem is zeer schaalbaar en is even comfortabel met 5 als met 500 gebruikers.

Marketing tools

Door de belfunctionaliteit te combineren met volwaardige automatisering van e-mailmarketingcampagnes is dit systeem ideaal voor leadgeneratie. Of u nu op zoek bent naar een zeer eenvoudige interface met alleen een belscript, of een complexer scherm met meer CRM-achtige details, FIVE is flexibel genoeg om het aan te kunnen.

Software voor uitgaand bellen

In tegenstelling tot andere CRM oplossingen, maakt FIVE het mogelijk om een call-center-achtig telemarketing systeem te hebben binnen het CRM. Beheer meerdere databases en controleer de toegang tot gegevens per gebruikersagent. Ingebouwde functionaliteit voor het beheren van call-backs, workflow automatisering en geautomatiseerd bellen onderscheiden dit systeem van standaard CRM’s. Omgekeerd onderscheidt de CRM-functionaliteit het van callcentersystemen.

CRM voor telemarketing

Flexibele gebruikersinterface en workflow

U kunt zo veel of zo weinig op de gebruikersinterface hebben als nodig is, en elke database kan anders zijn. In de ene database zien agenten bijvoorbeeld alleen een script, terwijl in een andere database het volledige CRM 360° te zien is. Hetzelfde geldt voor de workflow: in de ene database wordt automatisch gebeld en worden e-mails automatisch verzonden, terwijl in een andere database alles handmatig gebeurt. Zelfs systemen die zichzelf telemarketingsoftware noemen, hebben deze flexibiliteit niet.

Belscripts en gidsen

Scripts en gidsen worden veel gebruikt in telemarketing software en met FIVE kunt u eenvoudig on-the-fly scripts creëren en updaten, zodat uw agenten altijd up-to-date en voorbereid zijn. Gedrukte scripts en gidsen voor het afhandelen van bezwaren zijn niet langer nodig. Het vinden van het juiste verkoopsgesprek is het moeilijke deel, eens je het gevonden hebt kan je het gemakkelijk repliceren en er zeker van zijn dat al je verkoopsteam coherent werkt, je kan er zeker van zijn dat al je agenten de juiste uitspraken doen.

CRM

Statistieken en rapportage

In elke telemarketingoperatie zijn statistieken van cruciaal belang, of het nu gaat om het bijhouden van het aantal gesprekken per uur van agenten, analyse van het resultaat van gesprekken of de duur van gesprekken, vrijwel elk rapport is mogelijk. De ingebouwde rapport schrijver stelt niet-technische mensen in staat om hun eigen rapporten te maken zonder enige kennis van de database structuur of de fijne kneepjes van het bevragen van gegevens. Lijst-, samenvatting- en kruistabellen (draaitabellen) kunnen zeer snel en gemakkelijk worden gemaakt. Rapporten kunnen ook worden ingepland zodat ze regelmatig op vooraf bepaalde tijdstippen worden gemaild.

Meer informatie over FiveCRM
Captcha