Support

Nadat de implementatie is afgerond, bieden wij u graag service en support aan.

Model 1 (werkelijk gebruik)

Hierbij leveren we 1e lijns support op basis van werkelijke afname met een minimum van 15 minuten per case. Dit wordt berekend tegen het standaard uurtarief dat is vastgelegd in een service-overeenkomst. Nog geen service-overeenkomst? Neem dan contact met ons op.

Model 2 (strippenkaart)

Voor klanten die liever niet een periodieke service-overeenkomst aangaan, maar wel een grotere afname van diensten verwachten, kunnen we de service strippenkaart aanbieden. Deze strippenkaart wordt vooraf gefactureerd waardoor hoge kortingen gegeven kunnen worden bij afname van een hogere hoeveelheid strippen. 
 
De uren op de kaart kunnen gebruikt worden voor werkzaamheden op afstand of op locatie. De gewerkte uren worden bijgehouden en van het totaal op de kaart afgetrokken.
Strippenkaarten kunt u hieronder direct regelen. Na betaling kunt u ons direct opdracht geven voor werkzaamheden aan uw CRM en gebruik maken van de vooraf ingekochte uren.
Meer weten over de condities en de servicemodellen, bel of mail ons even.
 
Support vragen kunnen worden aangemeld via mail: support@crmprofs.nl of telefonisch op 0348-786789.
 
De status van uw support cases zijn eenvoudig bij te houden in onze portal. Login gegevens verstrekken wij u graag op verzoek.