Dienstverlening

Wat kunnen wij voor u betekenen?


CRM strategie
Vaak wordt bij CRM direct gedacht aan oplossingen, IT, CRM paketten, maar CRM is veel meer dan dat. CRM is een strategie, een denkwijze. Wat wil je met CRM bereiken? Is er voldoende draagvlak in de organisatie? Het is van groot belang dat de strategie op het vlak van CRM voldoende is uitgedacht en uitgewerkt.


Design & Scoping
Voorafgaand aan de implementatie dienen de processen in kaart te worden gebracht. Belangrijk aspect hierbij is welke functie CRM gaat invullen, en zeer zeker ook welke CRM niet gaat invullen.


Implementatie
In de bouwfase worden de wensen en eisen verder uitgewerkt. Het gekozen pakket kan worden geconfigureerd. CRMprofs probeert hierbij maatwerk te vermijden.


Training
Bij voorkeur wordt tijdens de implementatie gestart met het trainen van de gebruikers. Hierbij kan direct worden getoetst of de gekozen oplossingen de juiste zijn en indien nodig kan worden bijgesteld. Tot slot wordt ook vlak na de ingebruikname van het systeem worden gebruikers d.m.v. een on-the-job training bijgestaan.